torsdag 22. mars 2012

Ka skjer?

Hei dere.
Er det noe å se her i dag?
-Nå ser ikke jeg noe som helst heller!
Hvertfall ikke av tidligere bilder som er lagt inn her på bloggen...

















Jeg som har vært oppe i natt får komme meg i seng å sove på problemet .
Tenk noe så deilig å våkne opp til at alt var i skjønneste orden *Poff av seg selv*
-Det er lov å håpe! ; )





















Selvom jeg er aldri så trøtt,  er det nesten litt trist å legge seg nå...
Her i Vestfold er det kjempe varmt allerede. -Dette må jo bare bli en fin dag!
Nyt den : )


9 kommentarer:

  1. merkelig med de bildene da, skulle liksom titte litt på bloggen din, men ikke så mye bilder da.. håper du finner ut av det :) god dag til deg!

    hilsen anne linn

    SvarSlett
  2. Kommer opp et merkelig pop vindu når jeg gikk inn hos deg, spørs om det ikke er et virus av et eller annet slag, håper uansett det ordner seg !!

    Fortsatt fin dag til deg
    Klem Mette :))

    SvarSlett
  3. Hei!

    I dag ser jeg heller ikke headeren din, eller bildene som til vanlig ligger til venstre for innlegggene...

    Håper du har fått sove godt :), og at bloggproblemene snart har løst seg!

    Aia

    SvarSlett
  4. for et nydelig hjem! håper du fant ut av det=)

    SvarSlett
  5. Er ikke bilder her heller. Bare en sort firkant med en "innkjøring forbudt" skilt i hvitt på den sorte bakgrunnen.
    I tillegg dukker det alltid opp ett ekstra vindu når jeg kommenterer hos deg, derfor er det sjeldent jeg kommenterer. :(

    SvarSlett
  6. Så snille dere er som forklarer : )
    Huff, ja det ordner seg vel. -Sta som jeg er så SKAL det-det ; )

    SvarSlett
  7. Det ordner seg sikkert snart! Hvertfall nydelige bilder du viser idag!! :-) Flotte gamle møblene og pastellfargene! Nydelig! Ha en fin ny uke! KLEM

    SvarSlett
  8. DU VANT DU VANT DU VANT! ;O)

    SvarSlett
  9. Jeg ser nå alle bildene og innleggene dine... :) Kanskje det fikset seg av seg selv??

    -Mari

    SvarSlett