mandag 5. mars 2012

God mandag : )

Har du hatt en fin helg?! : )
 Med så mange hyggelige hilsener er det ikke vanskelig å skjønne at det er flere som vet å sette pris på denne fargen hvertfall ; )


Har mer av mint grønt på lager jeg altså, men det får vi ha tilgode til en annen dag ; )


Jeg får stadig mailer ang. farger, så tenkte samle fargekodene med bilder i en egen kategori, så blir det lettere å finne frem her inne. Da blir det svar å få snart : )

-Ha en riktig fin mandag så lenge : )


6 kommentarer:

  1. Så søt valp! (du må gjerne vise frem fler bilder av valpene :) Og nydelig det første bildet! Gleder meg til du legger ut fargekodene fra hjemmet ditt! Ønsker deg en fin start på uken! Klem fra Sara

    SvarSlett
    Svar
    1. Viser gjerne litt fler bilder av valpene jeg. Dere ere ikke er lei altså?!
      Litt mer oversiktelig slik med fargekoder og ikke alltid jeg strekker til med å svare så fort.

      -Nyt mandagskvelden Sara : )
      Klem

      Slett
  2. Tenkte forresten å gi deg et deilig mintgrønt-tips... ;)
    Så de lekre røde neglene dine, som indikerer at du liker neglelakk -så: hos MakeUp Store i Sandefjord (ei venninne av meg som eier den) får man faktisk MINTGRØNN neglelakk!! ;) Den bruker jeg selv MYE, siden jeg (som deg) er veldig glad i den fargen!

    Ha en fortsatt fin mandag!
    -Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tips Mari, Har alt for mange mintgrønne neglelakker allerede ; ) Får bruke opp de først Hi, hi!

      -En riktig god mandag til deg med.
      klem : )

      Slett
  3. Er svak for den fargen jeg også, synes alt av turkisblå og turkisgrønne fargetoner er så pent. Ha en koselig mandags kvld videre.

    SvarSlett
    Svar
    1. Fantastisk <3
      -Ha en riktig fin mandagskveld selv. Her skal jeg kose meg litt hjemme før det bærer avgårde på nok en nattevakt ; )

      Klem til deg : )

      Slett