onsdag 18. januar 2012

Hjemmestrikk

Svigermors strikkepinner går varme om dagen : )
Til jul fikk jeg bla.a velge meg ut en genser hun ville stikke til meg.
-Kjempe gøy! Men valget var ikke lett skal jeg innrømme ; )
Er så mye lekkert av garn og oppskrifter at jeg kjenner det klør i fingrene! Hi, hi!


Genseren valget falt på ble rå flott!
Måtte bare justeres litt i lengden. Matchende lue fikk jeg og, heldig som jeg er -den brukes nå.
Det kommer  ikke helt frem på bildet hvor stor den er...
Deilig å "baggy" -Så ingen luesveis på meg ; )


Jeg får vise dere mer når genseren er heeelt klar, og det andre flotte barna fikk av hjemmestrikk til jul.
Synes slikt er så ubeskrivelig koselig og har så stor verdi.
-Tusen, tusen takk igjen svigermor : )

Kommer godt med nå som det er meldt kaldt igjen.
Men vi har vel alle sluppet billig unna i Norge denne vinteren.
Hurra -synes det er deilig, jeg!
Men merker jeg har blitt bortskjemt når jeg synes -4 grader virker kjempe kaldt ; )
Det er jo ingen ting oppi her! 

Nå skal jeg tulle meg  sammen som en ball i dynehaugen og sove ut etter nattevakt.
Så kanskje jeg får tatt litt bilder i dagslys i dag?
Det hadde vært deilig... Evig kamp om lyst i disse dager : )



-Nyt  dagen og dagslyset dere som kan : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar