onsdag 5. oktober 2011

" På tapeten"

Aldri tapetsert noe som helst i hele mitt liv, så måtte jo forsøke meg jeg med ; )
En gang må jo bli den første -Sant? : )
For noen mnd siden bestilte vi tapet fra Danmark hvor håpet var å få frisket opp klesskapet på største snuppa sitt rom.


Som dere ser gikk det fint altså! ; ) Hi, hi!

FØR
ETTER

Synes skapet ble sprudlenede og fikk et mer personlig preg.
Resultatet falt heldigvis i smak hos Mathea-mor også : )
Hun viste at skapet skulle forvandles, men ikke at jeg hadde gjort det.
Så da jeg overrasket henne ble hun så glad at hun hoppet rundt på rommet -Det var veldig koselig! : )


Før jeg begynte på klesskapet innrømmer jeg å ha varmet opp med det gamle syskrinet mitt altså ; )
Trehvitt inni var det før og slik ble det nå.

Ellers har jeg klippet i tapeter og limt på både her og der.

Denne vuggen hadde vi tenkt kopiere opp et gammelt, gammelt glansbilde og lime på, men synes dette også ble riktig så søtt : )


Rosene fra tapeten går igjen på lekekisten forran sengen


Og på lillesøster`s seng


Skapet gjenspeiler seg i døren




Tenkte dele mine favoritt sider når det kommer til tapet  med dere: )




-Masse flott! * sikle* 

Kanskje dette blir neste sprell?! : )




Flere flotte bidrag hos NIB sin oktober utfordring 2011 "På tapeten"
kan du kose deg med HER : )

Ha en flotters dag!
Klemmer : )



16 kommentarer:

  1. Heisann ☺
    Måtte berre legge meg til som følger her hos deg!!!!Herleg stil du har:)Skal kose meg meir her inne seinare....no er det Ålesund-tur;)
    Kjempefin tapet på skapet♥Og rommet ellers!!!

    Ha ein fin dag:)
    KLem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Dette ble jo kjempefint! Nydelig tapet. kjempeflott det teppet i bestemorruter også. Holder på å lage et teppe selv så jeg misunner alle som har FERDIGE tepper, hehe.

    SvarSlett
  3. Skapet ble virkelig fint! Ikke rart det ble godt mottatt. Og da jeg så barnesengen kom jeg til å tenke på at min første seng også ble pyntet med bilder. Og det er leeeenge siden :)

    SvarSlett
  4. Dette var lekkert! Tapeten løfter virkelig rommet. :-)

    SvarSlett
  5. Dette var kjempelekkert - elsket skapet!!

    SvarSlett
  6. Her er det mye stemningsfullt og flott!

    Ønsker en riktig god natt :)

    SvarSlett
  7. Hei høpp!!

    Gøy du vil være med på min gi vekk,masse lykke til!!

    Nydelige ting du har tapetsert...Har ikke sett denne tapeten før,og den var bare skjønn.Det skapet ditt hadde virkelig kledd meg hi hi!!

    Nyt dagen og snart helg!!

    Lykke til hos NIB forresten:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Nydelig rom jenta di har altså, er helt imponert, virkelig lekkert!! ;) Kjempeflott bidrag til NIB sin utfordring, skal se du stikker av med hele seier'n ;-) Ønsker deg en fin kveld, klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  9. Skapet ble aldeles nydelig. Så fint å la rosene gå igjen her og der. Skulle ikke tro det var første gang du tapetserer.

    Ha en superfin fredag

    Klem Bente

    SvarSlett
  10. Så flink du er Karina!!
    Ser jo skikkelig profft ut!

    Hvordan lim har du limt på med? Tapetlim?

    SvarSlett
  11. Åh.. det skapet blei kjempe flott ;)
    Hadde også hoppe rundt i rommet hvis mitt skap hadde blitt så flott ;)

    Veldig flott blogg du har ;) Fant deg via en annen blogg ;) Selger meg på som følger ;)

    SvarSlett
  12. Så fint det ble! Jeg ramlet bare innom, men her er det mange gode ideer. Kjempefin blogg!

    SvarSlett
  13. Tusen takk for så mange hyggelige tilbakemeldinger -Søte dere er! : )
    Tapet er kjempe gøy! : D


    May Britt -Ja brukt tapetlim, men ingen tapet kniv. Form brettet tapeten etter skapet og klippet : )

    SvarSlett
  14. Ble kjempefint..lekkert
    ha en fin kveld
    klemklem

    SvarSlett