lørdag 30. juli 2011

Summer -Finaly!

Endelig har vi hatt to dager med skikkelig god gammeldags knallsommer.
Selvom det er kjempevarmt og soool går det virkelig i ett her om dagen!
Det er jobb, jobb, jobb, mine kjære familie hjemme, oppussing, kaos og venner.
-Også må man jo ikke glemme og kose seg oppi det hele med bading, is spising og avslappende pauser i sola eller under parasollen ; )
Hektisk, trivelig  og jeg liker det, bortsett fra alt rot det medfører ; )

Huset er nå så og si ferdigmalt to strøk.
Kun noen vinduer og vindskier igjen som må males hvitt.
I fjor begynte vi bytte ut vinduene på  huset og nå er det selve pynten og vannbrettene som skal på plass. -Hurra : D
Jeg tegner opp og mannen leker borebille ; )


Vinduet er fra Ulldal -Isokitt
Med dråpeformede hengsler i galvanisert stål



Det gjør seg virkelig med litt detaljer som pynter opp huset :-)


Ubeskrivelig godt med forbedringer på fasaden og ikke bare inne ; )

Til min store glede fikk jeg i går begynt og male garasjen.
Et sikkert tegn på fremskritt og nå gleder meg bare til vi blir ferdige  : )



-Blomster i både rosa, hvitt, blått og lilla  synes jeg står ekstra godt til denne fargen : )


I dag blir det ingen date med malerkosten.
-Kakebaking, vasking og bordekking på tapeten.
Lille-totten`s Aller Første Bursdag i Morgen : )


Vi sattser på knall vær og hageselskap på terrassen -Det hadde vært så koselig : )

------------------------------------------------------------
Finally the summer came to Norway :)
We are working outdoors with the facade when the weather is good.
And with several exciting projects indoors when it rains.
  I'll show you later ; )

2 kommentarer:

  1. Så deilig med godvær, det må nytes når man kan! Har ikke akkrat vært så mye av det i sommer, vertfall ikke her.. Kjempefine vindu, det ble helt utrolig flott. Gjorde seg absolutt! Kos deg med sola og malingen og ha en fin dag ;) Klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  2. Hei! For en NYDELIG blogg du har!! Så flott pynt dere lager rundt vinduene, er det sånn den var fra gammelt av, eller har dere funnet på mønster selv? Trenger tips, til vi skal til på vårt utvendig! :-) Ønsker deg supre sommerdager! KLEM

    SvarSlett