onsdag 15. juni 2011

Kasse nr. tre!


 Ny kategori her på Old Chic  -Prodjects.
 Det er det stadig noen av her -Jo flere des bedre ; )


Funnene mine like ved DENNE gården jeg fortalte om, er som dere sikkert alt har forstått disse kassene.
De ligger sammen meg gamle europaller innover skogen med gjevne mellomrom.
De har nok blitt brukt i sammenheng med hogst vil jeg tro


Får kun med meg èn hjem på hesteryggen for hver tur, men nå er jeg altså oppe i tre ; )
Slike kasse kan brukes til så mangt... Om de blir hyller, blomsterkasser eller kanskje til oppbevaring av vin i kjelleren vet jeg ennå ikke, men brukt skal de i alle fall bli ; )


-Ha en fin dag! : )
Klem

7 kommentarer:

  1. Heihei!

    Blir spennende å se hva du skal bruke dem til :-) Så kreativ som du er, så tenker jeg det blir noe flott ;)

    Huset du viser til, skulle jeg gjerne flyttet til! Det er min drøm å flytte til et gammelt, shabby hus som det! ;)
    EN DAG! Hehe!

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Så fine kasser! Moro å finne de langs veien.. ;)
    La meg til som følger - mitt første, men ikke siste besøk!! Kjempe koselig blogg!!

    Ha en fin kveld!
    -Mari

    SvarSlett
  3. Hørtes ut som en fin ting, dra ut på ridetur, også komme hjem med flotte kasser! Blir spennende å se hva du ender opp med å bruke de til :) Veldig kjekt å få deg som følger av bloggen min! Sara

    SvarSlett
  4. Hei !
    Ja slike kasser kan man bruke til så mangt ..
    Gleder meg til å se hva du skal bruke dem til.
    Tusen takk for kommentaren din og at du la deg til som følger av min blogg !
    Ha en fin dag !
    Mette

    SvarSlett
  5. Hei :)
    Så fin blogg du har, her kommer jeg gjerne igjen. :)
    Trekasser er så flott, gleder meg til å se hva du skal gjøre med dem.
    Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  6. Sånne trekasser har jeg tømt mange av, det er nemlig oppbevaring av små nye grantrær som plantes etter hogst.

    SvarSlett
  7. A haaa! Det var veldig kjekt å få vite hva de hr blitt brukt til!
    -Takk : )

    SvarSlett