mandag 12. mars 2012

Cotton Candy

Dere er helt klare for fargekoder skjønner jeg ; )
-Det er bra! : )

Førstmann ut er Cotton Candy rommet til denne frøkena. -Det første i huset som ble malt.
Jeg ser meg enig i fargens navn -det er jo litt lyserosa sukkerspinn aktig : )


Dette er det eneste rommet som er malt i vannbasert -sense. Matt maling.
Gulvet er malt med trestjerners gulvmaling, men jeg anbefaler den robuste shipolin.
Den lever opp til mine forventninger -Tommel opp : )


(Her skjer det forandringer og er fult kaos om dagen, så disse bildene er tatt fra i sommer)


En dus, behagelig rosafarge i dagslys, som blir mer dyster og støvrosa når det mørkner ute.



Mange kombinasjoner man kan gjøre og jeg kan like lett blande røft med den som sukkersøtt og litt friskere retro innslag og fargeklatter.


Rommet ligger i 2.etg hvor pipemuren er synlig og avgir en deilig, lun varme så det er alltid god tempratur her oppe. Ja, gjerne litt i meste laget og, men da er det bare å lufte litt ; ) 
Det er det største av alle soverommene og rundt 23 kvm.



Fargen heter som sagt Cotton Candy.
Malingsspannet er kastet, men skal få tak i og skrevet inn fargkoden her.
Ellers er det bare å si fargens navn i fargehanelen, så finner de den slik og ; )



Ellers er skuvesengen til salgs...
1600 inkl. sengebunn, sengehest og madrass med myk og fast side.
Om det er av intresse kan du gjerne sende meg en mail.


Flerer fargekoder underveis ; )
-Ha en flott mandagskveld 
Klem fra meg 

8 kommentarer:

  1. Herlig farge i et nydelig rom:)Søte barn også forresten...

    Ser du skal kjøpe deg fotoveske..Den grå sto på min ønskeliste,men lommeboken var ikke like engasjert i den som meg.Inne hos meg kan du lese hva jeg gjorde....Jeg kjøpte en på Kappahl til 250 kr,og la en ikea kurv oppi for beskyttelse,funker som bare det,og jeg sparte 2000 kr hi hi:)

    Ha en fin ny uke:)
    Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det husker jeg : )
      Både leste og kommenterte på det inlegget ditt.
      Ikkje dumt! ; )

      Men nå er vesken sendt og på vei i posten, så fredag eller kanskje på torsdag alt kommer den?
      Lov å håpe : )

      Takk så mye -En riktig fin tirsdag og fortsatt fin uke til kreative deg : )
      Klem

      Slett
  2. For en nydelig farge frøkna di hadde på rommet sitt!
    Og utrolig mange flotte farger ellers i huset deres,den mintgønne er jo til å dåne av!
    Har kikket litt bakover i innleggene dine,å sett utrolig mye flott,så her kommer jeg gjerne igjen:)
    Ha en god uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
    Svar
    1. Oi, oi. Takk så mye. Hyggelig at du synes : ) Veldig fornøyd med de fargene vi har malt selv, men skal love deg jeg har måtte male om hvertfall to begynnende prosjekter fordi fargen ikke samsvarte med forventningene ; )
      Men, men... Hovedsaken er vel at man blir fornøyd til slutt -Er det ikke? : )
      Så får man bare prøve og feile litt, andre ganger er det full klaff.
      Er jo så utallige mange farger og toner å velge mellom, så er jo litt gleden og spenningen med det hele ; )

      -Ha en flott dag Caroline og igjen takk for hyggelige ord : )
      Klem fra meg

      Slett
  3. Dette rommet er så nyyydelig vakkert!

    SvarSlett
  4. Hei snuppa!

    Ang teppe så ser jeg for meg et vognteppe, i den strørrelsen der, liksom. Har en gammel vugga etter Lea jeg ser for meg at den ville passet ypperlig i! :)
    Vet du str på vogntepper? Det er nemlig ikke jeg sikker på :)
    Kan undersøke om du er like usikker som meg ;)

    Klem fra en natterangler til en annen (som sikkert har nattevakt?:))

    SvarSlett
  5. Ha, ha! -Ja her er det nattevakt gitt! : D
    Ok. Ja, da vet jeg sånn ca. så skal jeg få undersøkt rett før helgen.

    Klem tilbake : )

    SvarSlett