fredag 17. februar 2012

Omrokeringer

Vårt hus som alle andres bærer vel preg av omrokeringer.
Det er kanskje derfor det aldri blir kjedelig å blogge? : )
Når jeg titter tilbake i arkivet er det  jo rom som faktisk ikke har blitt vist.
Merker det er så mye mer stille på bloggfronten fra mange... Om du føler du har vist alt, oppfordrer jeg til å vise mer! -Vis omrokeringer og små detaljer. Se med nye øyne : )


Vinterferien har begynt, og fredags følelsen har meldt sin ankomst en torsdags kveld. Ikke feil! : )
Kjøkkenbordet ble flyttet inn i stuen for over en mnd siden, da vi måtte ha plass til stor valpekasse på kjøkkenet, til fordel for et mindre bord. Så her ble det et riktig langbord i stuen!
Ingen ulempe når man nyter den lune varmen fra peisen i ryggen slik ; )


Blikket sklir bort på pianoet som var ellers så stilrent pyntet da det  nylig var kommet i hus.
På disse årene har det automatisk samlet mye nips som har blitt tilfeldig plassert.
Vekkeklokken til Mathea i frykt for at hun skulle rive den ned da hun svimet rundt i søvne...
Lampen i kjøkkenvinduet da hunden fikk det for seg at den skulle sitte på slagbenken å titte ut av vinduet ( ! ) Gamle kabinett foto som skal opp på veggene. Rett og slett en haug med rot, som i mine øyne er et sjarmerende interiør innslag av gode minner.


Jeg er litt fan av tilfeldig rot! Mer ekte får man det ikke, og merker jeg har klart å legge "symmetri pyntingen" min litt bak meg sånn helt av seg selv, og det føles i grunn godt! Hmmm? : )
Litt sånn gammelt, støvete bibliotek følelse!? Hi, hi!


Mannen kom hjem med skrot jeg hoppet i taket for i kveld! : D
På jobben rev de en gammel hytte og han tok med seg en gamle plansje hjem som han tenkte Mathea ville like. Men det gjorde jo jeg og!  -Vi ble enige om å dele ; )


Ser den for meg nede i kjelleren hvor det er planer om et lite bibliotek/vinkjeller med tiden.
Mmmm... Der går den rett inn! : )

Vel, får vel blåse ut alle stearilysene og komme meg ut i stallen å slokke for hester og sauer før blir natta... (*kremt* -Enda mer natta! )   ; )
Så håper jeg ikke gaupa kommer å tar meg i mellomtiden! Masse gaupespor rundt hele huset, mor med barn. Spennende, men litt skummelt og! (hvertfall når man er alene) Vææææ! : D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar