onsdag 21. desember 2011

Hverdags luksus

I julestria som hverdag. -Det er viktig å unne seg litt ekstra,  som gir en noe tilbake.
"En pust i bakken" ettertanke, et smil om munnen : ) Ro?

 Kaffe! : )


 Nespresso kom har kommet med tre nye varianter.
Kirsebær, vaniljeblomst og mørksjokolade.




Har dere smakt de? -Anbefales! Mmmm... : )


Her er det alt for mye på tapeten om dagen, og ikke alltid like lett å få klemt inn det man skal blant nattevakter, gullungene, mannen, dyr og hus.
Men det får bli som det blir, overlever jula selvom ikke kjøkkenskapene er vasket jeg altså! ; )
I kveld skal vi kose oss med blåfjell på kino og forhåpentligvis få siste rest av julegaver i boks : )

Dunkjevler fra vannet nedenfor huset vårt og  kristorn fra hagen.
Til nå har huset vært beskjedent pyntet til jul og med mye naturmaterialer. 


Men det er nå det virkelig BRAKER løs, og skal pyntes til jul med det hele. 
3 dager igjen dere
-Hold på hatten! : D

Jeg får ikke svart på kommentarer igjen, blir kun masse rare tegn.
Håper det ordner seg snart og enn så lenge takker jeg her istedet for koselige kommentarer : )

Ha en fin dag og kjør forsiktig!
(det  er disse dagene før julaften det skjer flest ulykker vet dere)
Så husk å ta det ekstra rolig : )



2 kommentarer:

  1. Mmm.. den nye kaffen hørtes god ut! Tror jeg må legge den til i min neste bestilling fra nespresso. Ønsker deg noen fine siste dager før jul! klem Sara

    SvarSlett
  2. Bør visst ønske meg en slik maskin....holder på den gamle gode moccamasteren jeg :o)
    Fine bilder hos deg!!
    Ønsker deg fine førjulsdager og håper du rekker det du vil gjøre....og det du bør gjøre, kan vente :o)

    SvarSlett