tirsdag 23. august 2011

Sommeren er på hell -desverre...
Men i dag har vi virkelig hatt en utrolig flott og varm solskinnsdag her i Vestfold : D
Mye av dagen gikk med til soving etter nattevakt, men har likevel fått gjort endel ute i hagen.
-Den er overhode ikke mye og skryte av, men den kommer seg da, sakte men sikkert ; )
Og blomstrer fortsatt - det gjør den : )


Fancy-Smancy hagehanskene jeg fikk til bursdagen min får virkelig kjørt seg ;-)



Stemorsblomstene har frødd seg som bare det og blomstrer på nytt : )


Kjennes i ryggen nå, så mye jord som jeg har fyldt på rundt om i dag, men på en god måte ;-)
Setter stor pris på og ha god kompost tilgjengelig her hjemme og kunne fylle på med. -Der har jeg hestene og takke ! ; )


Planene for hagen er mange, og får vi en riktig god høst nå ser det jo lyst ut for hagen neste sommer.
-lov og håpe! : )



-Må bare dele denne vakre kveldsstemningen fra Mathea sitt soveromsvindu, naturen er vakker dere! <3

God natt : )



4 kommentarer:

  1. En vakker blogg og vakre bilder! De hagehanskene var jo ordentlig søte da! Har en liten giveaway på gang inne hos meg om du vil ta en titt:) Klem og ha en fin dag videre!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for koselig kommentar :o)

    Så fine bilder, det siste tok kaka, nydelig!!!

    klem

    SvarSlett
  3. For noen herlige hagehansker. De var kjempefine!
    Nydelige bilder du viser! Den rosa blomsten var utrolig vakker!

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  4. FANTASTISK bilde (det nederste)!!! Og veldig kule hagehansker =)

    SvarSlett