lørdag 13. august 2011

Halvveis ferdig

Ja, nå er faktisk litt over halvparten av største prinsessa sitt soverom ferdigmalt : )
For å gjøre det enklest mulig med tanke på flytting av møblemang, har jeg malt halve gulvet ferdig med alle strøk før møblene kom på plass igjen.
Rakk og knipse et par bilder av en stolt frøken med nymalt gulv før møblene fra andre halvdel av rommet også ble flyttet over hit.



Dere husker kanskje jeg nevnte noe om tapet planer her inne?! ; )

Siden rommet er ganske nøytralt i fargen med både tak, vegger og gulv 
liker jeg skape liv i rommet på andre måter i form av tekstiler, blomster og andre artig innslag.
Og nå også med tapet.
Mathea sitt ellers så stilrene klesskap i samme serie som skrivebordet, skal få gjennomgå med tapetsering av dørene.

Jeg forsøkte ivrig overtale til denne tapeten


Eieren av rommet derimot mener denne med roser var den perfekte for rommet.
Ja, ja, bedre enn de hun ønsket da vi var i fargehandelen.
Det var nesten litt flaut så fast bestemt hun var på hvilke hun skulle ha... 
Skjønner ikke hvor hun har det fra altså! ; ) Hi, hi!
Så da bestilte vi denne...
Må jo få være med og bestemme hun òg ; )


Jeg er skikkelig fan av denne nedenunder, så bestilt den med.
Lov å håpe at hun forandrer synspungt når hun ser hvor flott den er -Sant?! : D
Ene eller andre av de skal jeg alltids få brukt til noe annet ; )


Alle tapeter fra Retro Villa

Der har de mye tøft, verdt er titt! -om det ikke blir mer?! ; )



-Ønsker dere alle en flott lørdag og ikke minst helg!
Stor klem : )

1 kommentar:

  1. Åh, det var et koselig jenterom! Kan tenke meg frøkna koser seg der ;-) Nydelige, nydelige tapeter!

    Ha en fantastisk fin lørdag!

    SvarSlett