onsdag 20. juli 2011

Første dag på lenge

De fleste sover og her sitter jeg med en kaffekopp og har jeg første "dag" på jobb igjen. -Nattevakt : )
Selvom jeg koser meg masse hjemme med både mann og barn er det godt å være tilbake på jobb igjen etter  endt mamma permisjon også : )


Svigermor venter hjemme med mann og barn. Hun er så snill og har kommet for å hjelpe oss med litt barnepass så vi får malt videre på huset om været tillater det. Hvis ikke har vi f.eks både vedklyving, dukkestue-rivning, baderoms-prosjektet eller male gulver og ta tak i ; ) Satser på at vi får gjort unna en hel del i morgen -blir godt! : ) etter litt søvn vel og merke
Tenk  om jeg kunne vært så heldig å få tatt igjen litt søvn ute i solen eller hengekøyen?! -Det hadde jo vært deilig : )

I grønnsaks hagen blomstrer rucola-salaten. Ikke viste jeg at de blomstrer, men da lærte jeg det og ; )


Kan bekrefte gode utsikter for været i dag-ser lovende ut nå på morgenkvisten.
-Ha en flott dag alle i hop
Klem :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar