søndag 5. juni 2011

Badeglede : )

Her på Østlandet har vi  vært så heldig å ha to fantastisk flotte sommerdager hit til i juni 
Endelig kom knall varmen tilbake   -Herlig : )
Og med det tenkte dele noen stemningsbilder fra badebaljen i hagen : )



Barna har spist masse is og  den skjønne badebaljen i sink har vært flittig i bruk : )
Selv fikk jeg malt ferdig enda en av husets yttervegger. Storfornøyd både med resultatet og ikke minst at jeg ikke har falt ned fra stigen! ; )



Lillesøster er  alt blitt 10 mnd.
Så søt der hun satt i baljen med tunga rett i munnen og plasket. 



Hver minste lille oppdagelse undersøkes til minste detalj : )



Aller mest stas for minstemann er det selvfølgelig når Verdens beste storesøster hopper oppi.
Varmer en mors hjerte at de leker så fint : ) -Jammen er jeg heldig


Jeg er vel ikke den eneste med gode assosiasjoner til det å være liten og plaske i badebaljen en varm sommerdag ? : )
Koselig at slikt kan føres videre. 

Her er det ingen -ligge-lenge-å-dra-seg-i-senga-søndag.
Opp og hoppe. General forsamling på hytta på tapeten.

-Ønsker dere alle en flott søndag og nydelig vær : )
Klem fra meg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar