fredag 1. juli 2011

NYTT TILSKUDD TIL KJØKKENET

I går var jeg innom en brukt butikk -igjen ; )

Etter vi fikk det gamle bordet med mintgrønne ben, sniker det seg stadig fler og fler detaljer i grønt inn på kjøkkenet.
Denne skålen var så sjarmerende at den rett og slett var umulig og motstå! ; )


Farge, fasongen og teksturen... Liker alt ved den  
Gjett om årets første jordbærsyltetøy skal få æren av å stå i denne?! : )



Hjulvisper er noen artige saker : )
Som jeg assosierer mange koselige minner til.
Fant det også, jeg *fornøyd* 
Også i grønn da gitt -som passet ekstra godt ; )



Noe jeg virkelig er svak for er gamle tekstiler og da gjerne forkler 
Så koselig når gammelt kan komme til nytte og taes i bruk igjen.
Slikt henger bestandig fremme her på kjøkkenet og er daglig i bruk.
Og da blir de ikke bare brukt som forkler av meg og største prinsesse, men til håndhåndle av mannen.
Pøhhh *Sukker oppgitt* ; )


Nei, gamle ting har en helt egen sjarm ved seg som jeg simpeltenn bare elsker.
Flere saker ble med hjem, men det får jeg nesten vise dere mer utover kvelden.
Det var det som havnet på kjøkkenet i alle fall ; )

-Ha en riktig GOD HELG alle sammen.
Hjelp, tenk det er juli alt?!
Håper det dårlige været som ofte er knyttet til fellesferien kan gjøre et unntak i år.
NÅ må vel sommeren komme for fult - Sant ?!

: )


1 kommentar:

  1. Så fine gamle ting, og nydelige bilder du tar :))
    Enig med deg; nå må sommeren komme snart :))

    Ha ei riktig god helg :))

    SvarSlett